jaså ja

Alla inlägg under augusti 2015

Av AnnaElv Kattström - 10 augusti 2015 20:35

Hej! Anna här. I hälgen så var jag hos mina systrar! Det var jätte roligt. Så här gick hälgen till: Den 7 agusti åkte jag till min storasyster Carro med min stotasyster Madde. Vi åkte buss dit. Och den 8 agusti så gick vi på Liseberg det var jätte kul. Min favorit karucell är uppsvinget och Juebox. Den 9 bakade vi och gosade. Sen kom dagen där Madde och jag skulle åka hem😢 Carro skulle börja jobba kl 08.00 på Måndagen så hon kunde bara hå upp och säga hejdå. Men iallafall här är några bilder från deN bästa hälgen non sin❤️ Tack för den bästa helgen Någonsin. 

 

Hejdå!

 

ses!

 

MVH Anna!

                                   

Av AnnaElv Kattström - 6 augusti 2015 19:08

                                  Hej Anna här! Idag var jag på Kolmården!👏 det var jätte roligt😄 Jag såg ganska konstiga djur till prydliga djur. Och så var jag på Bammses värld, det fanns en ny karusell som heter Godiståget, den var jätte rolig det kittlades hela tiden i magen.Jag var på delfinchöven också. Dom gjorde massor av häftiga konster. 🐬 idag hadde jag en jätte trevlig dag. Det här var lite av vad jag gjorde idag på Kolmården. Jag tog med bara några bilder av dom jag tog. 

 

 

 

(Gå in på bloggen imorgon så är det nott roligt som händer. Ses då hoppas jag.❤️)

 

Men iallafall, Hejdå! ❤️

Av AnnaElv Kattström - 2 augusti 2015 21:38

  .   Hej! Anna och Elvira här. Idag så tog vi på oss en ansiktsmask. Man ser ganska crazy ut. Elvira och Anna förbereder  sig för en ny tutorial. Men nu ska Elvira åka hem från Anna.

 

Men iallafall hejdå!! 

 

Ses!

Av AnnaElv Kattström - 2 augusti 2015 17:26

Hej, ELVIRA här! Nu var det ett tag sedan, eller hur? Vad som hände? Umm...jag GLÖMDE BORT BLOGGEN! Öh, jag vet, det är KONSTIGT. Plus, att jag bytte min kamera. Jag tyckte inte om den GAMLA, så jag bytte till en lite bättre kamera (tyvärr dyrare). Jag får faktiskt skriva lite senare. För Anna ska nu LÄRA SIG ETT MANUS, till våran film.   OCH, vi funderar på att byta namn, då vi hört att Meow Meow är en drog. Och vi tycker att det blir ett litet dåligt "meddelande". Så vi ska fundera på det. Men nu måste jag gå! Ses!   MVH ELVIRA! 
Vad tycker du om vårat namn? :)

Av AnnaElv Kattström - 2 augusti 2015 16:37

              Hej! Anna här.😊 Det här är min katt😘 Hon heter Kitty, hon är så himla söt. Men nu väntar jag på min bästa Vän Elvira. Hon ringde nyss och sa att hon är på väg.😘😘

Av AnnaElv Kattström - 2 augusti 2015 16:18

                    Hej! Anna här idag gick jag ut på balkongen. Och gissa vad jag såg. Jag såg nämligen att min tomatplanta hade fått några röda tomater. Då tänkte jag " Oj, vad min tomatplanta har blivit stor, den växer upp för fort"😉


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vilken är din favorit högtid?
 Jul
 NYÅR
 HALLOWEEN
 Trettonhelgen
 DIN Födelsedag
 Alla hjärtans dag
 Påsk
 Midsommar
 Pingst
 Lucia (Räknas detta som JUL?)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Paw Print

Ovido - Quiz & Flashcards