jaså ja

Direktlänk till inlägg 16 november 2015

Tillbaka igen!

Av AnnaElv Kattström - 16 november 2015 23:25


Hej! Anna här. Som ni säkert har märkt så har inte Elvira och jag bloggat på länge, men vi ska försöka vara mer aktiva på bloggen nu 



Men jag tänkte bärätta lite kort vad jag har gjort från föra gången  jag bloggade.

 

1. Jag har fyllt år. Det kommer bilder på det.

2. Jag har vart i Ullared, det var jätte mycket med folk där.

3. Mina systrar har kommit hem en liten stund det var jätte kul. Sen åkte minà systrar och jag alltså Madde och Carro, vi åkte till bio. Vi såg Lasse Majas dektetivbyrå (Stella Nostra) 

4. Sen har jag också jag och Elvira åkit till "Etiopien" nee men vi var på en fest där temat var just då Etiopien. Så vi fick testa Etiopisk mat och Etiopisk efterrätt. Maten var god, det var kyckling gryta med ris. Efterrätten var också god det var lite färskt frukt. Sen fick vi dricka också, det var faktiskt coocka Cola det var ett bra märke på den som heter (Fairtrain) Sen så fick vi popcorn jag älskar popcorn.

 

Sen har jag bara haft nationella pro sååå joooBigg det är. Men i nästa inlägg tänkte jag visa massor av bilder på det jag har gjort, fast bilderna kommer imorgon.

 

Men då får ni ha det så bra så länge

 

Hejdå! ❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnaElv Kattström - 12 augusti 2017 00:00

Halloj! Elvira här, ett tag sedan, jag vet...Men denna gång finns det en bra anledning. Och en dålig...Haha. Dom senaste dagarna har jag varit i Danmark. Varför? Jo, för att jag har släkt där. Och nej, jag kan inte prata danska. Eller jo, LITE! "Glas...

Av AnnaElv Kattström - 10 januari 2016 21:10


Hej hej! Elvira här! Tänkte bara säga att del 2 av Annas Tutorial är nu ute!   Lite lång kanske, men var den bra?  Haha, det tog jättelång tid att göra den.   Och Anna har också lagt upp en video när hon åker pulka! Den heter "Anna åker pu...

Av AnnaElv Kattström - 4 januari 2016 02:17


He! Anna här. Idag ville jag bara skriva en sak och fråga er en sak. Det är så att jag vet inte om det är bara jag eller, men jag får så här ongest hela tiden för att skolan börjar. och jag är så himla närvös. Så kommentera gärna fall ni också känner...

Av AnnaElv Kattström - 2 januari 2016 15:01


Hej! Elvira här! Igår var jag uppe HELA NATTEN.  Varför? Jag redigerade en video.  Varför jag gjorde det? För att jag sa att den skulle komma ut idag. Varför jag sa det? För att...jag ville vara klar idag!  Men idag ska det i alla fall kom ut en vi...

Av AnnaElv Kattström - 2 januari 2016 01:00

Hej hej! Elvira här! Ibland har det kanske varit svårt att fatta vem det är som skriver? Men nu är det slut på det!  För som du såg i dom inläggen under detta, så hade vi båda en bild där det stod "MVH Anna/Elvira E".  Här är min:   Så med de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vilken är din favorit högtid?
 Jul
 NYÅR
 HALLOWEEN
 Trettonhelgen
 DIN Födelsedag
 Alla hjärtans dag
 Påsk
 Midsommar
 Pingst
 Lucia (Räknas detta som JUL?)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Paw Print

Ovido - Quiz & Flashcards