jaså ja

Alla inlägg under november 2015

Av AnnaElv Kattström - 22 november 2015 02:08

                   

Hej! Anna här, den rödhåriga tjejen. Hihi!


Här är några bilder som jag lovade er! Men iallafall idag har Elvira och jag julpysslat i en kyrka, det var jätte trvligt. Men idag ska vi också "sova över". Jag har faktiskt inte så mycket kvar att berätta.😄

Hejdå!❤️❤️❤️💙💙💙💚💚💚💜💜💜💛💛💛



Av AnnaElv Kattström - 17 november 2015 23:18




Hej! Idag hinner jag inte riktigt skriva ska sova nu! jag ligger till och med i min säng. Men jag får skriva mer imorgon, istället. För kan verkligen inte nu! Kan bara säga att detta var inte min mest lyckosamma dag, dock. Men godnatt! 💛 Kan inte lägga in bild, det buggar då! Godnatt nu iallafall! 💛💛💛

 


Av AnnaElv Kattström - 16 november 2015 23:25


Hej! Anna här. Som ni säkert har märkt så har inte Elvira och jag bloggat på länge, men vi ska försöka vara mer aktiva på bloggen nu 



Men jag tänkte bärätta lite kort vad jag har gjort från föra gången  jag bloggade.

 

1. Jag har fyllt år. Det kommer bilder på det.

2. Jag har vart i Ullared, det var jätte mycket med folk där.

3. Mina systrar har kommit hem en liten stund det var jätte kul. Sen åkte minà systrar och jag alltså Madde och Carro, vi åkte till bio. Vi såg Lasse Majas dektetivbyrå (Stella Nostra) 

4. Sen har jag också jag och Elvira åkit till "Etiopien" nee men vi var på en fest där temat var just då Etiopien. Så vi fick testa Etiopisk mat och Etiopisk efterrätt. Maten var god, det var kyckling gryta med ris. Efterrätten var också god det var lite färskt frukt. Sen fick vi dricka också, det var faktiskt coocka Cola det var ett bra märke på den som heter (Fairtrain) Sen så fick vi popcorn jag älskar popcorn.

 

Sen har jag bara haft nationella pro sååå joooBigg det är. Men i nästa inlägg tänkte jag visa massor av bilder på det jag har gjort, fast bilderna kommer imorgon.

 

Men då får ni ha det så bra så länge

 

Hejdå! ❤️

?

Av AnnaElv Kattström - 15 november 2015 21:52

Hej, förlåt att jag inte bloggar varjde dag, men nu var det ju i alla fall inte EN MÅDAD eller TVÅ, sedan jag bloggade. Framsteg! Men ja, just nu skriver Anna ett inlägg. Nu ska hon också SKRIVA VARJE DAG, och då vill jag också göra det. Tyvärr, det blir ingen bild från min kamera idag. Men det är så sent, så vill inte hålla på med den nu. Ska duscha om typ 2 min. Så aa! Men så nu hoppas jag att vi fortsätter med att lägga ut varje dag. Men nu måste jag duscha hejdå!     

By the way, håller på med Annas Tutorial just nu! Men måste gå nu! Hejdå!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vilken är din favorit högtid?
 Jul
 NYÅR
 HALLOWEEN
 Trettonhelgen
 DIN Födelsedag
 Alla hjärtans dag
 Påsk
 Midsommar
 Pingst
 Lucia (Räknas detta som JUL?)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Paw Print

Ovido - Quiz & Flashcards