jaså ja

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av AnnaElv Kattström - 1 januari 2016 23:33

Hej hej! Jag och Anna har nu som sagt börjat med Youtube! Och nu ska vi lägga upp 3 videos i veckan där!  Visst, det är kanske inte är så kul för dig, men för mig är det verkligen det, HAHA!   För vi älskar verkligen att göra videos. Men igår så filmade vi in en video som heter "Gott nytt år!", här nedan kommer den. Hoppas du gillar den!

Var den bra?  Dessutom lade vi ut en till video idag! Som är en serie som heter "Annas Tutorial". Men den har Anna skrivit om så...under det här inlägget kan läsa om det. 

 

Förövrigt har jag inte gjort något idag. Och då menar jag verkligen ingenting. Jag vaknade klockan HALV FYRA idag! Fattar du?! HALV FYRA! Gud så SEEENT! Och då menar jag HALV FYRA PÅ DAGEN. Så jaaa...Har verkligen inte gjort något idag. Okej, jag har redigerat lite idag. Men annars inget, typ.  Men nu var detta inlägg slut! Ses!

 


Av AnnaElv Kattström - 1 januari 2016 23:19

Hej! Anna här! Idag kom första avsnittet ut på Annas tutorial! Kolla in den alltså. Sök på MeowPaowProductions på youtube. Men idag har jag inte gjort så mycket, förutom att jag aldrig har vaknat kl 13.00 för första dagen jag brukar alltid vakna kl 10.00 Men nu tillbaka till Annas Tutorial.  

 


Vi kommer lägga ut ett avsnitt i veckan. Men själva vår youtubekanal lägger vi ut tre videos i veckan. Så nästa gång kommer vi lägga ut ett avsnitt på Annas Tutorial är den 8 jannuari. Men vi vet inte vilden tid. Fast imorgon kommer det ut ett yotube klipp. Så ni får se imorgon vad det blir för videos.Men det är allt jag kan skriva nu om Annas Tutorial och vår yotubekanal. 

 

Men nu över till hur min dag har varit idag!   

 

Jag vaknade kl 13.00, sen åt jag frukost, jag åt naturel Yoghurt med socker. (Fans inga mackor)    . Men sen städade jag toaletten, LOL! Sen har jag ätit haha men jag åt kött, potatis och Tzatstiki (Vet inte hur det stavas) (Min favorik rätt) Sen har jag kollat på tv. Sen sitter jag här och skriver på min dator.Och kl är 00.02 nu. 


Men det var allt idag. Så Det finns bara en sak att säga. Hejdå!   

PS. HÄR UNDER ÄR ANNAS TUTORIAL DEL 1...


 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vilken är din favorit högtid?
 Jul
 NYÅR
 HALLOWEEN
 Trettonhelgen
 DIN Födelsedag
 Alla hjärtans dag
 Påsk
 Midsommar
 Pingst
 Lucia (Räknas detta som JUL?)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Paw Print

Ovido - Quiz & Flashcards