jaså ja

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av AnnaElv Kattström - 17 juli 2015 15:34

Hej! Elvira här (den blonda tjejen).   

Idag är jag bara jättetrött. Och jag väntar på att Anna ska komma hem från affären. Hon storhandlar tydligen idag. Men själv så lyssnar jag på musik. Så jag står inte bara och stirrar rakt in i väggen, i alla fall. Men jag har verkligen tråkigt. Det var därför jag bestämde mig för att blogga lite. Förhoppningsvis kan jag blogga senare också. Jag ska även redigera en liten testvideo i After Effects, senare. För jag måste lära mig det programmet, bättre, hehe. Själv har jag väldigt mycket problem med After Effects. Eller ja, ett speciellt JÄTTEIRRITERANDE problem. Vadå? Jo, jag kan inte klura ut hur jag ska höra ljudet. Själv har jag nämligen hittat ett sätt som brukar funka för ALLA. Men tror du att det funkar för mig? Nej...  Okej, jag tror säkert att jag gör HELT FEL. Men ändå! 

Aja, jag får nog klura ut det där med ljudet lite senare. Men jag

 

känner mig lite efter. Snart tar min "Creative-Cloud-grej" slut. Så

Det är nog bäst att jag sätter fart med det. För det är ju ganska


dyrt, och jag kanske inte har möjligheten att köpa det igen        

därför.

Aja, jag skriver nog lite senare, igen.   Och ursäkta för att jag 

inte hade möjligheten att ha en bild i detta inlägg. Men i

framtiden kommer jag nog ha en bild i varje inlägg. I alla fall det

hoppas jag!



Ha en bra dag! Mvh Elvira. 
Om du är sugen på att höra en bra låt, så lyssna på "Don't Look Down". :D Jag tycker att den är JÄTTEBRA! xD 
 
 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vilken är din favorit högtid?
 Jul
 NYÅR
 HALLOWEEN
 Trettonhelgen
 DIN Födelsedag
 Alla hjärtans dag
 Påsk
 Midsommar
 Pingst
 Lucia (Räknas detta som JUL?)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Paw Print

Ovido - Quiz & Flashcards