jaså ja

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av AnnaElv Kattström - 20 juli 2015 18:17

Hej! Anna här.

 

Jag har sovit över hos Elvira i två nätter. Det var jätte kul. Så nu är jag hemma. Fast det var tungt och bära hem allt.

 

 När jag kom hem så hadde min mamma köpt..... Två jätte fina nagelack (färgerna vitt och beige) (Märket är cosmetics) Sen hadde hon köpt ett jätte fin tröja (färgen är stark rosa), ett bar trekvartslånga byxor (färgen är vit), Och sen till sist men inte minst så har hon köpt ett jätte fint och guligt tröja (färgen är lila) Kläderna har hon köpt på kappahl. Och nagellacken har hon köpt på Ö och B. 

 


Jag är jätte läsen att jag inte kunde ta kort på sakerna för att jag har ingen son dator för det. 

 

Hejdå!

 

Vi ses!


Av AnnaElv Kattström - 20 juli 2015 15:58

Hej! Anna här

 

Idag vaknade jag kl 13.00. Jag var jäääätte trött fast jag vaknade så seeeent. Till frukost åt jag en macka med mermolad och ooost, ni kanke inte vet det men jag äääääääälskar ost! Och så drack jag oboy. Det har inte hänt så mycket idag    Men iallafall nu ska jag fortsätta att göra Elviras och min film (första avsnittet)

 

Ha det bra! 

 

Hejdå!

 

Ses!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästboken

Omröstning

Vilken är din favorit högtid?
 Jul
 NYÅR
 HALLOWEEN
 Trettonhelgen
 DIN Födelsedag
 Alla hjärtans dag
 Påsk
 Midsommar
 Pingst
 Lucia (Räknas detta som JUL?)
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Paw Print

Ovido - Quiz & Flashcards